Koop direct je ticket digitaal en bespaar 10% korting op je overtocht!

Jaarabonnementen Riveer

Jaarabonnementen Riveer

De vakanties komen eraan. Heerlijk natuurlijk!  Er zijn middelbare scholieren die afscheid nemen van de dagelijkse overtochten met de pont, maar ook leerlingen die een nieuwe school gaan bezoeken en voor het eerst een veerpont op de route naar school hebben. En dan kies je voor een voordelige scholierenabonnement!

Het regelen van een abonnement is best eenvoudig en kan gewoon vanuit huis. De jaarkaart wordt nooit stilzwijgend verleng en laat je ingaan op een datum naar keuze. Dus ook leerlingen die afgelopen jaar een jaarkaart hadden moeten het abonnementn opnieuw aanvragen voor het nieuwe schooljaar. Laat de aanvraag niet tot het allerlaatste moment liggen. Neem even rustig de tijd, ga er voor zitten en regel het goed. Geen geldig jaarabonnement op zak betekent helaas dat er de losse tickets aan boord gekocht moeten worden.

Jaarabonnement in de Riveer App

De gratis Riveer App is onmisbaar als scholier. Met de app heb je alle actuele vertrektijden op je telefoon staan, ontvang je een gratis waarschuwing als er iets aan de hand is en je bent snel op de hoogte van tips en nieuws. maar het is ook de plaats waar je het jaarabonnement kunt vinden. Je mobiel vergeet je tenslotte nooit! Aan boord hebben we wifi. Je toont je jaarabonnement in de geopende app op je mobiel met je abonnement en de overtocht wordt gescand. Makkelijk, snel, alles bij elkaar. Wanneer je een aanvraag doet voor een jaarabonnement staat het gelijk in je app met de ingangsdatum die je hebt aangevraagd. Wil je toch een pasje ontvangen? Dat kan. Bij de aanvraag kun je dat aangeven als extra optie. Wanneer je kiest voor een pasje moet u rekening houden met de verwerkingstijd van 10 werkdagen voordat het pasje in huis is. En er worden extra kosten van 25 euro in rekening gebracht voor het maken van pasjes.

Vraag direct een scholierenabonnement aan!

Loop je ergens tegenaan bij de aanvraag? Lukt iets niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met het kantoor en dan kijken we mee. Stel uw vraag via de mail naar info@riveer.nl of bel 0183 659314.

Nog even wat zaken nalezen over jaarabonnementen kan natuurlijk ook.