Koop direct je ticket digitaal en bespaar 10% korting op je overtocht!

Riveer krijgt beoordeling van 7,4!

Riveer krijgt beoordeling van 7,4!

Van augustus tot oktober werd Riveer getoetst op de dienstverlening. Verschillende mystery guests keken gedurende deze periode naar de voorbereidingen die een reiziger moet nemen om aan boord te stappen, als ook de boottocht zelf. De resultaten van het onderzoek werden deze week bekend en we mogen trots zijn. Gemiddeld scoren we met een 7,4!

De beleving van het varen wordt als heel bijzonder ervaren. De reis wordt als comfortabel, kundig en veilig beoordeeld. Ook zijn de gasten positief over de website en vinden ze de Riveer App gebruiksvriendelijk. Het is eenvoudig om een ticket via app of website te kopen. In het rapport wordt ook de punctualiteit, de snelheid en de vriendelijkheid van de medewerkers genoemd.

Gastvrij aan en van boord

Natuurlijk kunnen er altijd dingen beter. Om de beleving aan boord nog aangenamer te maken, wordt meer aandacht voor het zogenaamde hostmanship genoemd. Denk bijvoorbeeld aan het begroeten of gedag zeggen bij het aan en van boord gaan. Dat is herkenbaar voor de medewerkers omdat er op die momenten veel dingen gebeuren: het aan- en afmeren, ticketverkoop en mensen de weg wijzen.

Riveer is een beleving

De Gorcumse wethouder Joost van der Geest vertelt: “Ik ben ontzettend trots op dit resultaat. Onze veerdiensten zijn niet gewoon alleen een overtocht. Het is prettig als dit ook uit het onderzoek blijkt. Riveer verzorgt voor veel scholieren en forenzen de verbinding naar Brabant en is een belangrijke schakel in de Vestingdriehoek en naar de Biesbosch. Maar varen met Riveer is ook een ervaring op zichzelf! Dit resultaat geeft een mooie basis om de dienstverlening nog verder te verbeteren. Daar kunnen we in 2020 meteen mee aan de slag.”