Vraag & antwoord over de nieuwe Riveer App vanaf 13 september
Wacht tot 13 september met installeren. De oude App moest je downloaden uit de Play-store of App-store. De nieuwe App installeer je op je mobiel vanaf de website van Riveer.
Verwijder de Riveer app van je mobiele telefoon. Installeer vervolgens de nieuwe Riveer App op je mobiel via onze website.
Wanneer je de nieuwe App hebt geïnstalleerd moet je hetzelfde e-mailadres gebruiken als bij de oude App.
Wanneer je de nieuwe app hebt geïnstalleerd http://app.riveer.nl moet je hetzelfde mailadres gebruiken als bij de oude app.
Laat het ons weten en bel 0183-659314 of mail naar info@riveer.nl
Je kunt je kaartje scannen door het gekochte kaartje goed te keuren of de QR-code te scannen bij de palen.
Wanneer je kaartje nog niet actief is kun je op een later tijdstip je overtocht maken. Kies de button 'Ik pak de volgende overtocht'.
De functionaliteiten van de (gratis) Riveer app zijn geschikt voor alle mobiele telefoons met iOS of Android (minimaal versie 5).
Kaartjes kunnen alleen worden aangekocht wanneer je bent ingelogd in de app. Lees op deze pagina hoe dat werkt.
Wanneer je kaartjes koopt met een eigen account, dus via OVERIGE PRODUKTEN, zijn deze niet ingecheckte kaartjes volgens de Algemene Voorwaarden geldig tot één jaar na aankoop (uitgezonderd kaartjes voor speciale evenementen of acties)
Wanneer je een SNEL KAARTJE koopt naar de overkant, heb je altijd een ENKELTJE en gebruik je het kaartje vandaag. Het kaartje checkt automatisch in op de eerst volgende overtocht.
Kaartjes zijn gebonden aan het e-mailadres waarmee je de aankoop deed. Wil je je mailadres veranderen waaraan je kaartjes zijn gekoppeld? Dan log je eerst in met je oude mailadres, daarna kun je bij je ACCOUNT , naar MIJN GEGEVENS en daar kun je je zelf e-mailadres aanpassen. Wanneer je niet meer kunt inloggen met je oude mailadres heb je hulp van kantoor nodig info@riveer.nl
Het kan zijn dat het e-mailadres waarmee iemand inlogt in de App, niet overeenkomt met het e-mailadres waaraan het abonnement is gekoppeld. Om daarin iets te kunnen wijzigen is hulp van kantoor nodig. Handigste is om te mailen naar info@riveer.nl onder vermelding van; de naam van de scholier en het mailadres waaraan het abonnement gekoppeld moet worden. Stuur bij een mailbericht ook altijd een telefoonnummer mee zodat we iemand kunnen bereiken als overleg handig is.
Facturen voor eigen administratie of declaratie regel je zelf. Je hebt dan altijd een account nodig. In je account zie je het kopje MIJN FACTUREN staan. Daar vind je de facturen van je aangekochte reisproducten staan. (Met een snel kaartje aan boord heb je dus nooit een factuur).