Bestel tickets

tickets

Kaartje kopen

Overvaren in het Riveergebied? Regel snel en makkelijk je kaartje Een kaartje koop je via de website of de App. Dat kun je thuis al regelen of je regelt het wanneer je op de kade staat via je eigen mobiele telefoon. Inchecken kun je ook zelf regelen op je mobiel.

Aan boord van onze schepen kun je alleen met je pinpas een los ticket enkele reis kopen. Contant betalen aan boord is niet mogelijk. Kortingen voor meer tickets ineens of tickets voor de watertaxi(-actie) kun je alléén kopen via de website of Riveer app. 

  • Tickets zijn 1 jaar geldig na aankoop
  • Oude tickets met QR code gekocht tussen 2019 en 21 november 2022 zijn nog geldig tot 21 november 2023.

Hoe koop je een ticket?

1

In het overzicht kies je de route waarvoor je een ticket wilt kopen. Wil je een dagkaart, een (actie)ticket voor de watertaxi of een abonnement bestellen? Dat kan ook. Een ticket is niet persoonsgebonden en heeft GEEN specifieke geldigheidsdatum, maar is geldig tot 1 jaar na aankoop. Kinderen t/m 4 jaar mogen gratis meevaren.

2

Vul je gegevens in en selecteer het ticket dat je wilt kopen. Op alle trajecten zijn er vaste kortingen van 10%, 20% of 30% wanneer je meer tickets ineens koopt. (1 jaar geldig na aankoop) Tickets zijn niet aan datum of persoon gebonden, dus delen of met een groep reizen kan ook. Is je bestelling compleet? Klik dan op bestellen en betalen.

3

Betaal gemakkelijk met iDEAL, Bancontact (België) of Giropay (Duitsland).

4

Klaar! Via het opgegeven e-mailadres ontvang je een QR-code die je aan boord kunt laten scannen op je telefoon of als print. Tickets die je via de website hebt gekocht, zijn ook meteen beschikbaar via de Riveer app. Je logt dan in met het opgegeven e-mailadres.

Heb je vragen over je ticket? Neem dan contact op via info@riveer.nl of bel 0183 659 314. Lees hier onze Algemene Voorwaarden.