

Gebruikersinformatie voor bedrijven
Wat moet je als werkgever of werknemer weten. Declareer je facturen gemakkelijk bij je werkgever, koop een meerrittenkaart vooraf aan in de Riveer-app of koop je kaartjes via de QR-code op de kade. Zorg ervoor dat je ingecheckt aan boord stapt.
Werknemers gebruiken de Riveer-app
- Werknemers zetten de Riveer app op hun eigen mobiel, maken een account aan en kopen zelf kaarten.
- De facturen van de overtochten kunnen werknemers zelf beheren en declareren bij de werkgever. Facturen ontvang je gelijk digitaal en belanden automatisch in je Riveer account.
- De werkgever ontvangt geen losse bonnetjes. Alle werknemers declareren met een overzichtelijke nette factuur met daarop de benodigde informatie
- De werknemer kan zelf op zijn mobiel digitaal inchecken bij iedere overtocht.
- De werknemer ziet hoeveel kaarten hij nog heeft.
- Op de factuur staat de aankoopdatum van je kaart (kaarten zijn 1 jaar geldig na aankoop)
- De werknemer heeft alles zelf in de hand zoals kaartjes, dienstregeling en is snel geïnformeerd over bijzonderheden met pushberichten.
Eenmansbedrijf
- Het bedrijf kan via een eigen bedrijfs-account kaarten inkopen. Dit is geen probleem als er maar 1 gebruiker is van een bedrijfs-account. Dus een prima oplossing bij een eenmansbedrijf.
- Je zet de Riveer-app op je mobiele telefoon en checkt in bij iedere overtocht.
- Je hebt de dienstregeling op zak, je kunt ook thuis al op je gemak je kaarten inkopen en op je account zetten, je hebt een makkelijke toegang tot je facturen voor je eigen administratie, geen problemen met losse bonnetjes en je ontvangt pushberichten bij bijzonderheden of stremmingen.
Handig om te weten
- Installeer de Riveer-app op je mobiele telefoon. En maak dan een account aan. Je logt eenmalig in met de verificatiecode. Vervolgens ben je automatisch ingelogd bij het openen van de Riveer-app.
- Een account gebruiken kan via de website. Nadeel van de website is dat je dan bij ieder gebruik opnieuw moet inloggen. Je ontvangt dan bij ieder gebruik een nieuwe verificatiecode op het e-mailadres van je account.
- Kaartjes koop je in via je account. Aangekochte kaartjes kan je terugvinden onder ‘Mijn kaart’ in de Riveer-app. Je krijgt geen kaartjes via de mail toegestuurd.
- Maak je regelmatig een overtocht? Kies dan voor de meerrittenkaarten en profiteer van 10% korting vanaf 10 enkele overtochten, 20% korting vanaf 20 enkele overtochten en 30% korting vanaf 40 enkele overtochten. De kortingen worden automatisch berekend wanneer je kiest voor de optie meerritten.
- Meerrittenkaarten met korting kun je alléén kopen via de website of de Riveer-app.
- Een (meerritten)kaart is 1 jaar geldig na aankoop.
- Kaarten die je hebt gekocht check je zelf in als je op de kade staat en de veerboot eraan komt. Je stapt dus ingecheckt aan boord.
- Kaarten zijn niet persoonsgebonden
- Kaarten horen bij een vervoerstype/categorie
- Het is niet mogelijk om op verschillende telefoons ingelogd te zijn met hetzelfde e-mailadres. Dus delen van 1 account op verschillende mobiele telefoons gaat niet.
- Facturen staan automatisch in je account, dus geen gedoe met losse bonnetjes. Alle factuurinformatie van je aankopen kun je zelf inzien en beheren in je account: digitaal en overzichtelijk. Makkelijk voor declaraties en eigen administratie.
- Aan boord zijn alleen enkeltjes (zonder korting) te koop naar de overkant.
- Je moet aan boord met pinpas betalen en je krijgt geen bonnetje aan boord. In je bankgegevens zit je betaalbewijs. Contant betalen aan boord kan niet.
Heb je vragen?
Wij helpen je graag en denken met je mee. Stuur een e-mail naar info@riveer.nl of bel naar 0183 659 314 (keuze 1)
Alles voor je overtocht in je broekzak met de Riveer-app
- makkelijke en snel kaartjes kopen
- actuele dienstregeling altijd bij de hand
- service met pushmeldingen bij stremmingen/bijzonderheden
- nieuwe meldingen zijn na te lezen in je account (rood bolletje)
- facturen van kaartjes staan in je account
- Zelf inchecken op je eigen mobiel