Meestgestelde vragen
De Riveer app installeer je via de website : Riveer
Heb je een iPhone? Gebruik dan als internet browser Safari
Heb je een Android telefoon? Gebruik dan de internet browser Google Chrome
Bekijk hier de instructie video op YouTube
De Riveer App die u eerder in de Google Play Store of App Store heeft gedownload doet het niet meer. Dat is de reden waarom je niets meer ziet.
Sinds 13 september 2023 maak je gebruik van de vernieuwde Riveer App. Deze kan je hier installeren op je mobiele telefoon: Riveer.
Dat kan zeker! Ga in de Riveer App naar het account icoon rechtsboven. Wijzig je e-mailadres in het veld wat hiervoor bestemd is en klik op wijzigingen opslaan. Voortaan kan jij je nieuwe e-mailadres gebruiken.
Je kunt je kaartje scannen door het gekochte kaartje goed te keuren.
Wanneer je kaartje nog niet actief is kun je op een later tijdstip je overtocht maken. Kies de button 'Ik pak de volgende overtocht'.
De functionaliteiten van de (gratis) Riveer app zijn geschikt voor alle mobiele telefoons met iOS of Android (minimaal versie 5).
Kaartjes kunnen alleen worden aangekocht wanneer je bent ingelogd in de app. Lees op deze pagina hoe dat werkt.
Wanneer je kaartjes koopt met een eigen account, dus via OVERIGE PRODUKTEN, zijn deze niet ingecheckte kaartjes volgens de Algemene Voorwaarden geldig tot één jaar na aankoop (uitgezonderd kaartjes voor speciale evenementen of acties)
Wanneer je een SNEL KAARTJE koopt naar de overkant, heb je altijd een ENKELTJE en gebruik je het kaartje vandaag. Het kaartje checkt automatisch in op de eerst volgende overtocht.
Kaartjes zijn gebonden aan het e-mailadres waarmee je de aankoop deed. Wil je je mailadres veranderen waaraan je kaartjes zijn gekoppeld? Dan log je eerst in met je oude mailadres, daarna kun je bij je ACCOUNT , naar MIJN GEGEVENS en daar kun je je zelf e-mailadres aanpassen. Wanneer je niet meer kunt inloggen met je oude mailadres heb je hulp van kantoor nodig info@riveer.nl
Het kan zijn dat het e-mailadres waarmee iemand inlogt in de App, niet overeenkomt met het e-mailadres waaraan het abonnement is gekoppeld. Om daarin iets te kunnen wijzigen is hulp van kantoor nodig. Handigste is om te mailen naar info@riveer.nl onder vermelding van; de naam van de scholier en het mailadres waaraan het abonnement gekoppeld moet worden. Stuur bij een mailbericht ook altijd een telefoonnummer mee zodat we iemand kunnen bereiken als overleg handig is.
Facturen voor eigen administratie of declaratie regel je zelf. Je hebt dan altijd een account nodig. In je account zie je het kopje MIJN FACTUREN staan. Daar vind je de facturen van je aangekochte reisproducten staan. (Met een snel kaartje aan boord heb je dus nooit een factuur).
Wanneer je kaartjes aankoopt van Riveer zijn deze geldig tot 1 jaar na aankoopdatum.
Wanneer er een melding binnenkomt, verschijnt er een rood bolletje rechtsboven in het account icoon.
Klik het account icoon aan. Vervolgens zie je onder je account gele blokken, waar de melding beschreven staat.
Een voordeelkaart kan je aankopen vanaf 1 kaartje tot en met zoveel je zelf wil. Vanaf 10 voordeelkaarten profiteer je van 10% korting, vanaf 20 kaartjes van 20% korting en vanaf 40 kaartjes van maar liefst 30% korting! Ontzettend handig wanneer je met regelmaat overvaart. Vaar je af en toe over, dan is het niet perse voordelig om voor een voordeelkaart te kiezen. Kaartjes van Riveer hebben een geldigheid van 1 jaar na aankoopdatum.
Een snelkaart kies je wanneer je direct een kaartje wil gebruiken om naar de overkant te komen. Sta je aan de kade, koop dan een snelkaartje. Een snelkaartje checkt automatisch zelf in.
Wil je buiten de reguliere vaartijden van Riveer naar de overkant? Geen probleem! Onze watertaxi is de maatoplossing in het gebied van Werkendam tot Brakel. Ideaal alternatief voor een avondje uit aan de overkant. Bel altijd van te voren de watertaxi kapitein of hij tijd in zijn agenda voor jou wensen op telefoon nummer 0183 659 314 (kies optie 3). https://www.riveer.nl/watertaxi-5/. Onze reguliere dienstregeling kan je hier bekijken Riveer