Tickets aangekocht tot 2019 niet meer geldig

Op 1 januari 2019 wijzigden de prijzen van Riveertickets. Losse tickets en meerrittenkaarten die voor 1 januari 2019 zijn aangekocht zijn daardoor niet meer geldig. In 2020 komen er geen prijswijzigingen.
geldig

Tickets aangekocht voor 1-01-2019 niet meer geldig

Reizigers die een pontkaartje via de website of de Riveer app kopen, hebben een ongedateerd kaartje voor een overtocht. Een ticket is altijd nog 1 jaar geldig na een prijswijziging.

Volgens Algemene Voorwaarden

Tickets bij Riveer zijn ongedateerd. Dus kocht je een kaartje en ging je reisje over water niet door, dan kun je hetzelfde ticket gewoon op een andere dag gebruiken. Dit geldt voor alle tickets. Of je ze nu via de website, de Riveer app of aan boord hebt gekocht.

Het is natuurlijk niet zo dat een veerticket van 20 jaar geleden nog steeds geldig is. In de algemene voorwaarden staat omschreven dat een ticket nog 1 jaar geldig is na een prijswijziging. Op 1 januari 2019 wijzigden de prijzen van Riveertickets. Dus losse tickets en meerrittenkaarten die voor 1 januari 2019 zijn aangekocht zijn NIET meer geldig. In 2020 komen er geen prijswijzigingen.

Tickets via Riveer app

Op 1 januari 2019 is er een tariefswijziging bij Riveer geweest.  Toen zijn de tickets aan boord duurder geworden en de tickets werden voor het eerst met een korting aangeboden wanneer kaartjes via de website of de app aangekocht werden. Riveer vindt het belangrijk de weg op te gaan naar naar een cashless betalingssysteem. Dit is goedkoper, gemakkelijker, sneller, veiliger en duurzamer voor zowel de passagiers als onze medewerkers. En we zijn blij dat heel veel reizigers het gemak van de Riveer app inmiddels hebben gevonden. Bedankt!