Vanaf 13 september eenvoudig inchecken aan boord van Riveer met de vernieuwde Riveer App

Het is bijna zover vanaf 13 september introduceert Riveer de vernieuwde Riveer App. Eerder lieten we weten dat er een nieuw betalingssysteem aan zat te komen. Hier kregen wij veel verschillende reacties op. Daarom werd de introductie even uitgesteld zodat inchecken met de app en betalen met pin allebei mogelijk is.
Beteropwegoverwater_02

Vanaf 13 september eenvoudig inchecken aan boord van Riveer met de vernieuwde Riveer App

Het is bijna zover vanaf 13 september introduceert Riveer de vernieuwde Riveer App. Eerder lieten we weten dat er een nieuw betalingssysteem aan zat te komen. Hier kregen wij veel verschillende reacties op. Daarom werd de introductie even uitgesteld zodat inchecken met de app en betalen met pin allebei mogelijk is.

Samenwerking

Mocht de vernieuwde Riveer App geen mogelijkheid voor je zijn, bijvoorbeeld door het niet hebben van een smartphone, dan blijft het pinnen van een kaartje aan boord nog steeds mogelijk. Riveer werkt met de Rabobank aan een innovatieve oplossing.

Vernieuwde Riveer App

Veranderingen zijn altijd even wennen; voor reizigers en voor Riveer. Zo ook de vernieuwde Riveer App die je vanaf 13 september kunt installeren via onze website www.riveer.nl. Het grote verschil van de vernieuwde Riveer App is dat je zelfstandig je kaartje gaat inchecken. Het kaartje bestaat uit een QR code. Je kaartje activeer je zelf voordat je aan boord gaat. Je checkt dus zelf in en Riveer brengt je naar de overkant. Anders dan bij andere vervoerders hoef je bij Riveer niet uit te checken.

Eerder gekochte kaartjes

Informatie over de vernieuwde Riveer App is te lezen op www.riveer.nl. Veel antwoorden op vragen zijn terug te vinden bij de meestgestelde vragen. We leggen uit wat reizigers moeten doen om de reeds gekochte kaartjes of abonnementen mee te nemen naar de nieuwe App. We nemen iedereen mee in het nieuwe reizen van Riveer. Losse kaartjes, dagkaarten, meerrittenkaarten en abonnementen zijn allemaal verkrijgbaar in de vernieuwde Riveer App en op onze website.

Ondersteuning volop beschikbaar

We begrijpen dat sommige passagiers wat extra hulp nodig hebben. Met alle plezier staan onze servicemedewerkers op de kade en aan boord klaar om hulp te bieden als dat nodig is. Voor de passagiers die liever mailen of bellen kan dat ook : info@riveer.nl of bel naar 0183 - 65 93 14. Dan zoeken wij samen naar een passende oplossing of helpen je op weg.

Riveer hoopt iedereen snel aan boord te zien!